Zoneterapiskolen Logos

Zoneterapiskolen Logos har en stolt historie siden 1985 med en betydelig track record i uddannelsen af dygtige zoneterapeuter. Vi vægter håndværk, nærhed, intention og flow som vores grundlæggende værdier.

Beliggenhed: Skolen er centralt placeret i Aarhus på Frederiksgade 79, 1. sal, 8000 Aarhus.

Samarbejde: Vi samarbejder tæt med ZCT, en brancheforening for professionelle zoneterapeuter, for at sikre høj kvalitet og relevans i vores uddannelsesprogrammer.

Skoleleder og underviser i zoneterapi, er Janni Almosetoft, der har undervist på uddannelsen siden 2021.

Når du skal tilmelde dig uddannelsen, vil du blive guidet ind på FO-Aarhus hjemmeside og det gør du fordi vi samarbejder med FO-Aarhus, du følger de anvisninger der kommer frem ( se billede nedenunder )

FO-Aarhus hjemmeside

Skolen uddanner zoneterapeuter, afholder kurser, holder netværksmøder !